Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site­ul https://bellamuzica.ro/ implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe

Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Hotelul Bella Muzica stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont.

• cazarea se face începând cu ora 14.00.
• eliberarea camerelor se face până la ora 12:00.
• la solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră astfel:

  1. pentru rămânerea până la ora 14:00 se va încasa 20% din tariful afișat
  2. pentru rămânerea până la ora 15:30 se va încasa 50% din tariful afișat
  3. pentru eliberarea camerei dupa ora 15:30 se va încasa 100% din tariful afișat

Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje fără plată timp de 24 de ore.

Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate.
Toţi copiii sunt bineveniţi.

Gratuit!  Primul copil intre 0-7 ani.

Un copil cu varsta mai mare de 7 ani plăteşte 15 EUR pe noapte pe persoană dacă foloseşte un pat suplimentar.

Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare/pătuţuri într-o cameră: 1
Orice tip de pat suplimentar sau pătuţ de copil este furnizat la cerere şi trebuie să fie confirmat de hotel.

Suplimentele nu sunt calculate automat în preţul total şi vor fi plătite separat în timpul sejurului.

Pentru rezervare completați formularul sau contactați serviciul rezervări prin telefon: +40 268 477 956 , e-mail : hotel@bellamuzica.ro

Sosirea la cazare mai tarziu de orele 16 se va anunta in prealabil. In caz contrar rezervarea se va anula automat din sistem..

Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări.

Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare de până la 3 camere) se va face cu cel puțin 3 zile înainte. Penalizarea reprezintă contravaloarea primei zile de cazare.

Daca este vorba de o rezervare de 3 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile înainte de data sosirii.

Pentru rezervări de grupuri (minim 10 camere) vă rugăm contactați serviciul rezervări.

Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.

Este acceptată plata numerar(RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), transfer bancar.

Micul dejun se servește zilnic între 07:00 si 10:30 A.M, sâmbătă intre orele 07,30 si 10,30 A.M. și duminică între 07:30 si 11:00 A.M. În restaurantul hotelului vă asteaptăm zilnic între orele 12:00 și 23:00.

În cadrul hotelului în camere fumatul este interzis, iar în restaurant și spațiile publice există locuri special amenajate.

Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, restaurantelor și barului.

Unitatea hotelieră beneficiază de parcare propie cu plată.

Dorim să asigurăm cele mai bune condiții persoanelor cu nevoi speciale. Dacă aveți nevoie specială de orice natură, vă rugăm să ne anunțați în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.

Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00,fără costuri suplimentare, în cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00-08:00 aceștia vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.

Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.

Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului, iar prosoapele zilnic.

Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare prealabila.

Leave Comment